já řídím celý proces, vy se soustřeďte na svou vizi

Vy máte svůj nápad, svou vizi, svůj produkt nebo službu. Máte určitou představu o tom, jak byste rádi působili navenek. Já tu představu umím formulovat a přenést jí do reality – na papír, do webové stránky, do vizuální identity, tak, aby byla dobře rozlišitelná. Projekt umím řídit za vás díky efektivnímu projektovému managementu s předem nastaveným workflow. Už žádné nahánění dodavatele, aby zakázku dokončil v termínu.

mé služby.

webdesign

Webové stránky je potřeba umístit na server, připojit k nim doménu, smysluplně je strukturovat, aby byly přehledné, naplnit je tak, aby jejich návštěvník dobře a snadno porozuměl, co mu chceme říct, zabezpečit je proti každodenním útokům, ukázat Google botům, jak je mají vyhledávat, zajistit, aby měly plně funkční mobilní verzi, a navrch tomu všemu dát fazónu, aby to celé nějak vypadalo. Já jsem wordpressář, stránky nepíšu (nekóduji), soustředím se na uživatelskou zkušenost, originální vzhled, ideální optimalizaci a dobře strukturovaný obsah.

 

—NA CO SE LIDÉ ČASTO PTAJÍ:

„Potřebuji k vám ještě někoho dalšího, nebo děláte vše sama?“

Webové stránky dělám celé sama, od technických záležitostí po obsah. Pro prezentační stránky to stačí, k náročnějším projektům (např. k eshopům, které potřebují zajistit perfektní výsledky při vyhledávání)přibírám odborníka na konkrétní požadavek (v případě eshopu například na SEO).

 

—CO ZAHRNUJE MOJE SLUŽBA:

  • zajištění hostingu
  • instalace redakčního systému WordPress
  • zajištění domény (úprava DNS, vyhledání ztracených údajů k doméně, změny nameserverů atd)
  • propojení domény s webem
  • zajištění berzečnostního certifikátu SSL
  • návrh struktury stránek
  • úprava i tvorba textů
  • úprava i tvorba obrázků a grafiky
  • vytvoření vizuální identity (více zde), nebo nastavení vzhledu webu podle klientova manuálu
  • kontaktní formuláře
  • základní SEO
  • optimalizace rychlosti
  • zabezpečení
  • analýzy návštěvnosti
  • Cookie notice bar, souhlas se zpracováním osobních údajů u kontaktního formuláře, re-CAPTCHA

Další možnosti řešívám individuálně, stačí se zeptat.

grafika

Letáky, vizitky, rollupy, pozvánky, rozvrhy, infografika, ikony, obrázky ve flat designu. Podle grafického manuálu i bez něj.

— NA CO SE LIDÉ ČASTO PTAJÍ:

„Jak má vypadat zadání?“

Jakkoliv. Pokud nemáte zkušenosti s tvorbou grafiky, stačí mi znát váš záměr, a sama vás navedu k tomu, co bude potřeba. Prostě pošlete to, co máte, do mailu, a dáme to dohromady.

 

vizuální identita

Vizuální identita je způsob, jak vyjádřit produkt graficky tak, aby se odlišoval od konkurence, byl rozpoznatelný, dobře se používal a hlavně komunikoval se zákazníkem konkrétním a promyšleným způsobem.

– NA CO SE LIDÉ ČASTO PTAJÍ:

„Nevím, okdud začít, jak se to vůbec dělá?“

Princip je jednoduchý  vy znáte dobře svůj produkt, já znám dobře svět vizuální komunikace. Nejdřív se s vaším produktem dobře seznámím a potom navrhnu, jaký vizuální kabátek by mu slušel. Společně to pak posouváme tak, abychom našli řešení, které vám padne a které také bude fungovat komerčně.

 

– CO SE VÁM JEŠTĚ MŮŽE HODIT VĚDĚT:

Tvorba vizuální identity je časově náročná, je třeba připravit se na to, že jde o několik měsíců trvající proces.

ilustrace

Položku kreseb a ilustrací přidávám proto, že je je o ní zájem, ale není to mé hlavní zaměření. Mohu něco nakreslit na zakázku, ale má to svá pravidla: kreslím pouze autorsky (to znamená, že zadané téma vyjádřím po svém), a domluva je zcela individuální.

– NA CO SE LIDÉ ČASTO PTAJÍ:

„Nakreslíte mi obrázky k webu?“

Ano, ráda. Pracuji s grafickým tabletem a jsem schopná kreslit v různých stylech do vektorových objektů; to znamená, že kresba lze zvětšovat, zmenšovat, upravovat, přebarvovat, zkrátka vytvořit tak, abyste z ní měli opravdu radost. I u digitální kresby kreslím pouze autorsky a použité obrázky mám podepsané.

– CO SE VÁM JEŠTĚ MŮŽE HODIT VĚDĚT:

Kreslím na vysokogramážní bavlněný papír, používám technické fixy, které zaručují archivní stálost kresby a neblednou. Když kresbu doplňuji barvami, používám akvarelové barvy. Pro digitální kresbu využívám tablet Wacom Intuos Pro.

schůzka s konzultací

Pokud chcete probrat svůj nápad, ale ještě nevíte, zda ho budete uskutečňovat, a pokud ano, tak jak a kdy, můžeme se sejít. Já vám pomohu vaší myšlenku strukturovat a provedu vás základními úvahami, které je třeba ze začátku promyslet.

– NA CO SE LIDÉ ČASTO PTAJÍ:

„Jak taková konzultace probíhá?“

Sedneme si, dáme si něco dobrého k pití, a vy začnete povídat, klidně úplně nestrukturovaně, jakou máte vizi. Já se pak ptám; ptám se, kdo jsou vaši zákazníci. Ptám se, jak dlouho nad tím přemýšlíte, jaké máte zkušenosti, v jakém se pohybujete místě, ptám se, co víte o své konkurenci. Řeknu vám, na co můžete v rámci tvorby značky narazit, co lidé zpravidla od takového produktu nebo služby očekávají, jaký způsob prezentace by se k vám mohl hodit, kolik má smysl investovat do webu a vizuální identity, zda vlastně nějakou vizuální identitu vůbec potřebujete, nebo jaká komunikační strategie by vám mohla s vaším podnikáním pomoct.

– CO SE VÁM JEŠTĚ MŮŽE HODIT VĚDĚT:

Konzultace obvykle trvají okolo dvou hodin.

zajištění dalších odborníků

Hledáte copywritera, fotografa, odborníka na PPC, správce webu, odborníka přes SEO nebo někoho, kdo dodá řešení velmi specifického požadavku? Umím v rámci projektu zajistit širokou škálu profesionálů podle konkrétních požadavků. Víte třeba, že je rozdíl mezi fotografem specializujícím se na interiéry, a fotografem, který umí perfektně zachytit portrét člověka? Pro každý záměr je třeba znát toho správného odborníka.

jak probíhá spolupráce?

je to zábavný proces, který lze shrnout do 4 fází:

1. fáze

— seznámení se a pochopení

Nejdřív se spolu sejdeme. Chci poznat vás i váš produkt, porozumět vašemu pohledu na věc. Chci se dobře seznámit s vaším oborem. Abych mohla pomoct, je nutné pochopit “terén”, na kterém se vy pohybujete. V tomto kroku využívám své vzdělání kulturního antropologa.

2. fáze

— definice a vymezení

Jakmile pochopím váš obor, můžu vymezit pole, na kterém se lze pohybovat. Definujeme si vaše hodnoty, vymezíme si vaši cílovou skupinu, a té pak budeme připravovat komunikaci na míru. Tak, aby vystihl vás, a zároveň aby vyšel vstříc potřebám vašich klientů a zákazníků. Být svůj je ta nejlepší komunikace.

3. fáze

— hledání a tvoření

V rámci vymezeného pole spolu začneme vytvářet vaší komunikaci. Ať už potřebujete nové webové stránky, revitalizaci firemního vizuálu, nebo jen leták či vizitky. Já dělám návrhy, posílám vám je k nahlédnutí, povídáme si, vy komentujete, přidáváte další představy a nápady a společně se dostáváme k výsledku. Je to krásně kreativní část celé spolupráce.

4. fáze

— finalizace

Jakmile je vše připravené, doladíme detaily a pustíme společné dílo do světa. Znamená to ohlídat spoustu maličkostí a na nic nezapomenout. Všechny fáze a jejich detaily řídím a hlídám díky efektivně nastaveným procesům spolupráce, takže vy nemusíte na nic myslet. Můžete se soustředit pouze na svou vizi a na své podnikání.

zajímají vás příklady z praxe? Můžete si je přečíst na stránce Vizuální identita