orientační přehled mých sazeb

Ceník mých služeb. Uvedené ceny jsou orientační. Každý projekt kalkuluji samostatně, podle šíře spolupráce, náročnosti zadání, a podle možností klienta. U náročnějších projektů cena zahrnuje projektový management; nemusíte hlídat workflow ani termíny, a můžete se tak soustředit jen na svou vizi.

Upozornění: minimální hodnota zakázky je 3000 Kč.

ceník.

webdesign

Cenové rozpětí je velmi široké v závislosti na náročnosti webu. Jinou cenu má web s kompletně připravenými podklady, jinou web, u kterého je obsah potřeba teprve vytvářet a strukturovat. Domluva tedy individuálně.

— základní hodinová sazba

1000 Kč základní hodinová sazba

grafika

— základní hodinová sazba

1000 Kč základní hodinová sazba 

Práce na grafice může zahrnovat od výroby letáku podle konkrétního zadání, tak tvůrčí proces při tvorbě značky. Takový proces zahrnuje například výběr barev, fontů, tónu vizuální komunikace a podobně. Vše se odvíjí od náročnosti požadavků konkrétní zakázky.

vizuální identita

Někdy stačí dobrá typografie a vhodný výběr barev, jinde je třeba vymyslet celý tón komunikace, vymyslet styl fotografií i textů. Domluva je proto individuální.

— základní hodinová sazba

2000 Kč základní hodinová sazba. Součástí ceny je i projektový management.

ilustrace

1000 Kč/hodina

Cena bez komerční licence. V případě, že je ilustrace nebo vzor určen k dalšímu prodeji, je nutné domluvit licenci za komerční využití.

 

komunikace

— základní hodinová sazba

1000 Kč základní hodinová sazba

Komunikace poskytuje hodnotu. Telefonické, video a emailové konzultace zabírají často větší množství času, než samotné realizace projektu. Pokud poskytují hodnotu (např. radu, informaci, konzultaci) a jsou iniciovány klientem, jsou zpoplatněné stejně, jako ostatní služby.

schůzka s konzultací

2000  Kč

Pokud chcete probrat svůj nápad, můžeme se sejít. Já vám pomohu vaší myšlenku strukturovat a provedu vás základními úvahami, které je třeba ze začátku promyslet. Ať už budeme spolupracovat, nebo ne, odejdete s lépe utřízenými myšlenkami a posunuti blíž rozhodnutí.

Pokud z konzultace vzejde spolupráce, je zdarma. 

 

Započítává se každá započatá čtvrthodina.

Tento ceník je platný od 1. 6. 2022.

jak probíhá spolupráce?

je to zábavný proces, který lze shrnout do 4 fází:

1. fáze

— seznámení se a pochopení

Nejdřív se spolu sejdeme. Chci poznat vás i váš produkt, porozumět vašemu pohledu na věc. Chci se dobře seznámit s vaším oborem. Abych mohla pomoct, je nutné pochopit “terén”, na kterém se vy pohybujete. V tomto kroku využívám své vzdělání kulturního antropologa.

2. fáze

— definice a vymezení

Jakmile pochopím váš obor, můžu vymezit pole, na kterém se lze pohybovat. Definujeme si vaše hodnoty, vymezíme si vaši cílovou skupinu, a té pak budeme připravovat komunikaci na míru. Tak, aby vystihl vás, a zároveň aby vyšel vstříc potřebám vašich klientů a zákazníků. Být svůj je ta nejlepší komunikace.

3. fáze

— hledání a tvoření

V rámci vymezeného pole spolu začneme vytvářet vaší komunikaci. Ať už potřebujete nové webové stránky, revitalizaci firemního vizuálu, nebo jen leták či vizitky. Já dělám návrhy, posílám vám je k nahlédnutí, povídáme si, vy komentujete, přidáváte další představy a nápady a společně se dostáváme k výsledku. Je to krásně kreativní část celé spolupráce.

4. fáze

— finalizace

Jakmile je vše připravené, doladíme detaily a pustíme společné dílo do světa. Znamená to ohlídat spoustu maličkostí a na nic nezapomenout. Všechny fáze a jejich detaily řídím a hlídám díky efektivně nastaveným procesům spolupráce, takže vy nemusíte na nic myslet. Můžete se soustředit pouze na svou vizi a na své podnikání.

zajímají vás příklady z praxe? Můžete si je přečíst na stránce Vizuální identita